TYP: FOZ – 38HX „LIGHT”
SPECYFIKACJA POJAZDU:
- V = 35 m³, podłoga 5,0 mm, ściany 3,0 m, grubości,
- Skrzynia dł. 8.,72 x 2,30 x 1.94 m,
- TRANSPORT kruszyw, zwałki, gruzu i pospółki
- Klapa do czoła na „hokeju” blokowana na 2 haki do głazów,
- Rama wykonana ze stali STRENX 700 dł. 7.700 mm.
- Podłoga z 1 arkusza blachy w konstrukcji bez szwowej,
- 3 osie TRAX (9 tonowe), 2 osie podnoszone,
- Siłownik HIDROmas – seria GOLD – kat wywrotu minimum 45⁰.
- Hamulce tarczowe fi. 430 mm, ET – 120 z zaciskami KNORR SK-7,
- Opony 385/65/R22,5 – BRIDGESTONE R164, 5-cio rowkowe,
- Duża skrzynka narzędziowe 120 l, gaśnica, elektryka pod ADR 2,
- Układ elektryczny ASPOCK, światła zespolone i obrysowe LED, dodatkowy reflektor doświetlający,
- Pneumatyka WABCO z układem EBS, RSS – Roll Stability System
Poniżej prezentujemy zdjęcia oferowanego produktu:
więcej zdjęć i filmów przykładowych naczep MEGA- Trailers typu „half-pipe” z klapą do czoła dostępne w galerii i na kanale youtube:
Mulda stalowa wykonana jest z arkuszy blach HARDOX 450, grubości 3/5 mm. Wymiary wewnętrzne dł. 8.720 x szer. 2.300 mm x wys. 1.950 mm
Podłoga zbudowana z arkuszy jednolitcie spawanych od wewnątrz na całej długości blachy gr. 5,0 mm o podwyższonej ścieralności przeznaczona do transportu złomu, gruzu i zwałki.
Rama ze stali STRENX 700, spawana przez robota, przystosowana do pracy z ciągnikami 3-osiowymi, pod siodło 1.150 / 1.250 mm, bardzo wytrzymała konstrukcja.