Sprawdzone w ekstremalnych warunkach, bezobsługowe osie MEGA z gwarancją na duże przebiegi
Zakład produkcyjny MEGA stosuje w swoich naczepach i oferuje do sprzedaży osie tarczowe typu:
[wp-svg-icons icon=”checkmark-2″ wrap=”i”] MT/22H-DB22 z zaciskiem firmy HALDEX – 22,5” na offset 120
[wp-svg-icons icon=”checkmark-2″ wrap=”i”] MT/22K-SK7 z zaciskiem firmy KNORR – 22,5” na offset 120
Osie tarczowe MEGA zbudowane są z nowoczesnych komponentów dostarczanych przez czołowych producentów światowych takich jak HALDEX, KNORR, SKF, SACHS, AIRTECH i innych liczących się na rynku producentów.
Specyfikacja osi tarczowej MEGA
- Belka nośna osi wykonana jest ze stali wysokogatunkowej S355
- Czopy łożyskowe wykonane są z odkuwki obrabianej cieplnie i mechanicznie
- Wahacze o hermetycznej konstrukcji wykonane ze stali STRENX
- „silentbloki”wprasowane w wahacze
- Poduszki powietrzne AIRTECH
- Amortyzatory markowe
- Zaciski hamulcowe HALDEX lub KNORR
- Łożyska kompaktowe SKF
- Siłowniki dwukomorowe sprężynowe na 2 i 3 osi (16/24)
- Siłowniki jednokomorowe na 1 osi
- Pierwsza oś podnoszona
- Tarcze hamulcowe wentylowane
- Klocki hamulcowe LUMAG
- Koła polaryzacyjne EBS
- Czujniki indukcyjne EBS
Długie przebiegi pomiędzy przeglądami i krótki czas naprawy stał się możliwy dzięki sprawdzonym rozwiązaniom i wypróbowanej konstrukcji osi:
- Łożyska kompaktowe firmy SKF – całkowicie bezobsługowe – zostało to sprawdzone przez 10 lat eksploatacji u czołowych producentów pojazdów ciężarowych w Europie.
- Zaciski hamulcowe HALDEX lub KNORR – wypróbowane prawie we wszystkich pojazdach ciężarowych w Europie
- Amortyzatory markowe – bezawaryjne i trwałe
- Poduszki zawieszenia firmy AIRTECH – od 10 lat sprawdzone w eksploatacji na całym świecie
Zalety osi MEGA
- Duża skuteczność hamowania – dzięki zastosowaniu markowych zacisków hamulcowych oraz profesjonalnym materiałom ciernym
- Łatwa i szybka obsługa – dzięki prostym, typowym i przemyślanym rozwiązaniom
- Najtańsze w eksploatacji – dzięki zastosowaniu najbardziej typowych i dostępnych części w Europie oraz prostym rozwiązaniom konstrukcyjnym nie stwarzającym problemów warsztatom naprawczym
- Bardzo dobra jakość – ze względu na zastosowanie w budowie markowych komponentów oraz nadzorowaniu produkcji przez Dział Kontroli Jakości pracujący w normach ISO 9001
- Duża wytrzymałość konstrukcyjna – dzięki konstrukcji sprawdzonej w bardzo trudnych warunkach drogowych. Fińska stal STRENX wspomaga konstrukcję swoją wytrzymałością i sprężystością
- Bezpieczeństwo i zaufanie – dzięki zastosowaniu systemu antyblokującego EBS
- Gwarancja jakości hamowania i trwałości materiałów ciernych – dla stosujących układy hamulcowe EBS
- Uniwersalność – możliwość zastosowania w różnych pojazdach i o różnej wysokości jazdy np.: naczepy, przyczepy, tandemy itp.
- Duże oszczędności – dzięki zastosowaniu naszych osi