Sprawdzone w ekstremalnych warunkach, bezobsługowe osie MEGA z gwarancją na duże przebiegi

Zakład produkcyjny MEGA stosuje w swoich naczepach i oferuje do sprzedaży osie tarczowe typu:

[wp-svg-icons icon=”checkmark-2″ wrap=”i”] MT/22H-DB22 z zaciskiem firmy HALDEX – 22,5” na offset 120

[wp-svg-icons icon=”checkmark-2″ wrap=”i”] MT/22K-SK7 z zaciskiem firmy KNORR – 22,5” na offset 120

Osie tarczowe MEGA zbudowane są z nowoczesnych komponentów dostarczanych przez czołowych producentów światowych takich jak HALDEX, KNORR, SKF, SACHS, AIRTECH i innych liczących się na rynku producentów.

Specyfikacja osi tarczowej MEGA

  • Belka nośna osi wykonana jest ze stali wysokogatunkowej S355
  • Czopy łożyskowe wykonane są z odkuwki obrabianej cieplnie i mechanicznie
  • Wahacze o hermetycznej konstrukcji wykonane ze stali STRENX
  • „silentbloki”wprasowane w wahacze
  • Poduszki powietrzne AIRTECH
  • Amortyzatory markowe
  • Zaciski hamulcowe HALDEX lub KNORR
  • Łożyska kompaktowe SKF
  • Siłowniki dwukomorowe sprężynowe na 2 i 3 osi (16/24)
  • Siłowniki jednokomorowe na 1 osi
  • Pierwsza oś podnoszona
  • Tarcze hamulcowe wentylowane
  • Klocki hamulcowe LUMAG
  • Koła polaryzacyjne EBS
  • Czujniki indukcyjne EBS

Długie przebiegi pomiędzy przeglądami i krótki czas naprawy stał się możliwy dzięki sprawdzonym rozwiązaniom i wypróbowanej konstrukcji osi:

  • Łożyska kompaktowe firmy SKF – całkowicie bezobsługowe – zostało to sprawdzone przez 10 lat eksploatacji u czołowych producentów pojazdów ciężarowych w Europie.
  • Zaciski hamulcowe HALDEX lub KNORR – wypróbowane prawie we wszystkich pojazdach ciężarowych w Europie
  • Amortyzatory markowe – bezawaryjne i trwałe
  • Poduszki zawieszenia firmy AIRTECH – od 10 lat sprawdzone w eksploatacji na całym świecie

Zalety osi MEGA

  • Duża skuteczność hamowania – dzięki zastosowaniu markowych zacisków hamulcowych oraz profesjonalnym materiałom ciernym
  • Łatwa i szybka obsługa – dzięki prostym, typowym i przemyślanym rozwiązaniom
  • Najtańsze w eksploatacji – dzięki zastosowaniu najbardziej typowych i dostępnych części w Europie oraz prostym rozwiązaniom konstrukcyjnym nie stwarzającym problemów warsztatom naprawczym
  • Bardzo dobra jakość – ze względu na zastosowanie w budowie markowych komponentów oraz nadzorowaniu produkcji przez Dział Kontroli Jakości pracujący w normach ISO 9001
  • Duża wytrzymałość konstrukcyjna – dzięki konstrukcji sprawdzonej w bardzo trudnych warunkach drogowych. Fińska stal STRENX wspomaga konstrukcję swoją wytrzymałością i sprężystością
  • Bezpieczeństwo i zaufanie – dzięki zastosowaniu systemu antyblokującego EBS
  • Gwarancja jakości hamowania i trwałości materiałów ciernych – dla stosujących układy hamulcowe EBS
  • Uniwersalność – możliwość zastosowania w różnych pojazdach i o różnej wysokości jazdy np.: naczepy, przyczepy, tandemy itp.
  • Duże oszczędności – dzięki zastosowaniu naszych osi

Pobierz katalog